Bergambar bersama pelajar SMK Tandek, di sekolah ni saya mengajar di sesi petang. Subjek yang saya ajar plak PJK, PSV dan PM masa mengajar pun boleh tahan. Saya mengajar tingkatan 1 dan 2. Ni semua budak tingkatan 2 Akasia.



Ni gambar di kantin sekolah saya dulu, sempoi je kan. Apa yang pelajar makan itulah yang kami makan tapi saya tak kisah semua boleh janji halal.

Kantin sekolah ni kecik je, meja makan guru pun share gan pelajar, kesian kan tapi nasib ada meja dari takde...amacam makan beradap la gamaknya.





Ni semua rakan guru di SMK Tandek, Kota Marudu. Kami bergambar di dewan, waktu ni bilik guru kami sedang dibaikpulih, dewan telah jadi bilik guru sementara kami, nasib baiklah waktu ni dah nak habis sekolah.

Rata-rata cikgu-cikgu dan pelajar di SMK Tandek adalah non-muslim tetapi mereka semua baik-baik berlaka

Pelajar muslim tak ramai di sekolah ni hanya 10 peratus je, suasana mengajar PI macam mengajar PM di SMK Tagasan.




Cuba teka yang mana satu saya...

Teringat kat member-member lama di SMK Tandek, Kota Marudu pada tahun 2006, semua yang ada di dalam gambar ni dah berpindah mengikut suami masing-masing. Kita mulakan dengan tudung warna merah tu kak ely orang terengganu, sebelah dia yang memakai baju coklat tu adalah saya, sebelah saya tu nana orang terengganu gak, wanita yang bertudung oren tu kak miza orang kelantan dan akhir sekali tu kak na pun orang terengganu. Semua dah balik negeri masing-masing cuma saya dan kak na yang masih di sabah dan sarawak mengikut suami. Walaupun jauh di mata tetapi dekat di hati.